آوریل 15, 2024
امکانات رفاهی هتل بین المللی تبریز برای مهمانان

به همین خاطر دانستن این نکته برای مسافر مهم است که در ازای مبلغ پرداختی، چه خدماتی را دریافت می‌کند. یا در ازای این مبلغ، اجازه استفاده از کدام امکانات رفاهی هتل را خواهد داشت.

هتل بین ‌المللی تبریز، یکی از اقامتگاه‌های چهار ستاره این شهر با امکانات رفاهی مختلف است. بخشی از این امکانات عمومی بوده و همزمان با رزرو اتاق در هتل، مسافر اجازه استفاده از آن‌ها را خواهد داشت. اما هزینه استفاده از برخی سرویس‌های دیگر به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. با توجه به گردشگری بودن شهر تبریز، قصد داریم تا امکانات رفاهی این هتل بین‌المللی را به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز، جزء قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های کشور است که تاریخ ساخت آن به سال 1350برمی گردد. این هتل دو بار و طی سال‌های 1384 و 1395 بازسازی و مرمت شده است. ساختمان هتل پنج طبقه بوده و شامل 132 باب اتاق با ظرفیت‌های یک یا دو نفره است. علاوه بر این اتاق‌ها، دو دستگاه سوئیت مجهز یک خوابه نیز برای استفاده مهمانان وجود دارد. استفاده از پرسنل مجرب و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، باعث شده تا اغلب مسافران، این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. چون نزدیکی هتل به اماکن دیدنی و حساس شهر، باعث می‌شود تا مسافران وقت بیشتری برای لذت بردن از لحظات سفر خود داشته باشند.

 

امکانات هتل بین‌المللی تبریز

بخش زیادی از امکانات هتل بین‌المللی تبریز عمومی بوده و تمامی مسافران اجازه استفاده از آن را دارند. این امکانات عمومی شامل موارد زیر هستند:

1 – پارکینگ رایگان

تعدادی از گردشگران دوست دارند تا با ماشین شخصی خود به مسافرت بروند. پس اولین چالشی که این گروه از مسافران خواهند داشت، پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودرو شخصی است. اما هتل بین‌المللی تبریز با داشتن پارکینگ اختصاصی، نگرانی مسافران را از این بابت رفع کرده است.

2 – آسانسور

پنج طبقه ساختمان هتل باعث شده تا اکثر مسافران نگران تردد و رفتن به طبقات بالایی باشند. چون به طور میانگین هر مسافری حداقل یکی دو تا چمدان با خود به همراه دارد. پس اگر قرار به استفاده از راه پله باشد، به کلی باید قید اقامت در هتل را زد. اما با وجود آسانسور، تمامی این دغدغه‌ها حل شده و به راحتی می‌توانید به طبقات بالایی هتل بروید.

3 – رستوران

شما در هر موقعیت و مکانی که باشید، نیاز به غذا خواهید داشت؛ چون بدون گرسنگی نمی‌توان هیچ کاری انجام داد. اما اگر اتاق رزرو شده شما در هتلی چند ستاره مانند هتل بین‌المللی تبریز باشد، در داخل مجموعه رستوران مخصوص به خود را دارد. پس لازم نیست که مسافر برای صرف شام و نهار از ساختمان هتل خارج شود. هزینه صبحانه هم که با رزرو اتاق حساب شده و می‌توانید در ساعت مشخص آن را صرف کنید. در منوی این هتل انواع غذای ایرانی و خارجی یافت می‌شود.

4 – وجود سرویس بهداشتی ایرانی

به جرات می‌توان گفت که اغلب مردم ایران، استفاده از سرویس بهداشتی سنتی را به نوع فرنگی آن ترجیح می‌دهند. به همین خاطر اقامت در هتلی که تمامی سرویس بهداشتی‌های آن فرنگی است، کمی سخت به نظر می‌رسد. هتل بین‌المللی تبریز برای رفع چنین مشکلی، سرویس بهداشتی ایرانی را در لابی و تمامی طبقات قرار داده است. پس مسافران داخلی و خارجی از بابت دسترسی به سرویس بهداشتی مشکلی نخواهند داشت.

5 – کافی شاپ

برای قرار‌های کاری یا عاشقانه خود در داخل هتل، نیاز به فضایی رمانتیک خواهید داشت. در کافی شاپ هتل بین‌المللی تبریز شما می‌توانید ساعت‌ها تجربه هم صحبتی با دوستان خود را داشته و لحظاتی به یاد ماندنی را سپری کنید. در منوی این کافی شاپ، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد یافت می‌شود.

6 – پذیرش 24 ساعته

گاهی اوقات برنامه سفر شما به خاطر ترافیک و یا یک سری مشکلات دیگر به هم میریزد. پس شاید زمان رسیدن شما به هتل خارج از ساعات کاری باشد و برای اقامت خود دچار مشکل شوید. اما اگر اتاق رزرو شده شما در هتل بین‌المللی تبریز باشد، مشکلی از این بابت نخواهید داشت. چون در هر ساعتی از شبانه روز که به لابی هتل برسید، پرسنلی خوش برخورد هستند که از شما میزبانی کرده و کار‌های مربوط به پذیرش را انجام دهند.

7 – سالن اجتماعات یا کنفرانس

بعضی از مسافرت‌ها به صورت گروهی هستند. مثلاً یک تیم ورزشی را در نظر بگیرید که برای شرکت در یک مسابقه مهم، راهی تبریز شده است. شاید این تیم ورزشی در طول ساعات اقامت خود در هتل بین‌المللی تبریز، نیاز به سالن اجتماعات برای بررسی کار‌های فنی داشته باشد. یا شاید گروهی از مسافران برای شرکت در یک کنفرانس علمی، وارد هتل شده باشند. هتل بین‌المللی تبریز با داشتن چنین سالن بزرگی، این نیاز مسافران خود را نیز رفع کرده است.

8 – پلکان اضطراری

حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند. این پیام هشداری است که از دوران بچگی در گوش ما زمزمه کرده‌اند. البته با توجه به قرار گرفتن ایران بر روی گسل‌های فعال، باید گفت که این جمله پر بیراه هم نبوده و همیشه باید جانب احتیاط را رعایت کرد. هتل بین‌المللی تبریز با داشتن پلکان اضطراری، نگرانی مسافران را از بابت زلزله یا آتش سوزی ساختمان راحت کرده است.

9 – خدمات روم سرویس

شاید به هر دلیلی مسافر دوست داشته باشد تا غذا یا نوشیدنی را در داخل اتاق صرف کرده و از اتاق خارج نشود. در چنین شرایطی مسافر باید از خدمات روم سرویس هتل بین‌المللی تبریز استفاده کند. روم سرویس به معنی خدمت دهی درون اتاق هتل بوده که شامل تحویل غذا و نوشیدنی جلوی درب اتاق مسافر است.

10 – تاکسی سرویس

تاکسی سرویس، یکی دیگر از خدمات رفاهی ارائه شده در هتل بین‌المللی تبریز است. این تاکسی‌ها برای سرویس دهی و استفاده مسافران در داخل یا خارج از شهر تبریز تدارک دیده شده‌اند. راننده این تاکسی‌ها می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای مسافران غریبی باشد که در پیدا کردن آدرس‌های خود مشکل دارند.

علاوه بر امکانات رفاهی اشاره شده، یک سری امکانات اختصاصی هم برای مسافران در داخل اتاق و محوطه هتل وجود دارد. یخچال، تلویزیون، اینترنت وای فای، سیستم تهویه، کپسول آتش نشانی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن‌های داخلی، نمازخانه، لاندری، خدمات نظافت روزانه، فضای سبز، صندوق‌امانات، عابر بانک و اتاق چمدان نمونه‌هایی از این خدمات هستند.

کلام آخر

یکی از نکاتی که همیشه قبل از رزرو اتاق در هتل در نظر گرفت، امکانات آن است. چون هزینه رزرو و اقامت در این مجموعه‌های گردشگری بر اساس همین امکانات ارائه شده تعیین می‌شود. حتی شاید شما گردشگری حرفه‌ای باشید که به دنبال استفاده از یک خدمت خاص در هتل است. برای دسترسی به چنین اطلاعاتی، باید امکانات هتل‌های مختلف را در سایت فلای تودی بررسی کنید. این مقایسه به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای اقامت در طول سفر انتخاب کنید.

“این مطلب تبلیغاتی است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *